torsdag 2. august 2012

Nå har jeg skjært til skulderveske og pass og billettmappe til jeg skal ut å reise. Har vel nok å sy på i helga da. Skal på hyttetur på Espa med to venninner.
Mønstrene har jeg funnet i Maiqult nr 4 /2011. Jeg merker alle delene ettersom jeg skjærer.Da er det så greit å finne de riktige bitene når jeg skal begynne å sy dem sammen.
Har plukket stoffer i kurvene mine. Noe tigerstoff har jeg ikke lyst til å bruke. Er ikke tiger på Kreta tror jeg. Og hvertfall ikke i Norge. Har jo tenkt å bruke veska her og da. Gleder meg til helga. Det kan bare regne for min del, men at det er så mørkt, er ikke noe greit synes jeg. Men, god helg til alle quiltere.

2 kommentarer:

  1. Blir sikkert fint i de stoffene du har valgt også! Og det vil jo være kjedelig om alle som syr dette settet, kommer med akkurat like ting. Nei, et mønster bruker i alle fall jeg som veiledende, som en inspirasjon, jeg velger mine egne stoff og lager kanskje andre løsninger om det passer meg bedre.
    Syvær er det i alle fall i dag! Håper det blir litt bedre i helga!

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se resultatet. Hvor skal du reise da? Til Reinsvoll?? Klem

    SvarSlett