torsdag 19. juli 2012

Sengeteppe

Da vi for en tid tilbake hadde
besøk fra Lappemakeriet i Hamar quilten kjøpte jeg en
stoffpakke med 19 stoff biter. Etter å ha tatt på og strykt på
 og sett på stoffene opp til flere måneder har jeg endelig
kommet igang.  Håper det kan bli et sengeteppe en gang.

Begynte med å skjære opp i 3 inch
i lengder. Fant stjerner i ei bok og gikk igang. Blokkene
 skulle være på 12 inch. Men .... det blir nok med disse 2.
Har begynt å sy sammen lengdene til
  2 m i lengden. Jeg får se om jeg kan bruke de to blokkene i midten
på teppet. Stoffene er så fine og harmoniske i fargene så jeg håper
det blir bra etterhvert.


2 kommentarer:

  1. Det blir spennende å se det ferdige prosjektet!
    Ha en fortsatt god sommer! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  2. Dette ser ut til å bli kjempefint! Gleder meg til å se det ferdige resultatet;) Veldig fin toalettmappe og bilde med visdomsord også;)

    SvarSlett