onsdag 28. mars 2012

Besø fra Lappemakeriet

I går hadde vi besøk fra Lappemakeriet på Berums Verk.
Damene hadde et inspirerende foredrag på en time,som de viste mange produkter.Mange flotte tepper. Det var farger og stoff som var satt sammen, som vi kanskje ikke er tøffe nok til å bruke,Men de var utrolig fine da.
Dette teppe her er sydd sammen for hånd med papirmaler.
Baksiden av alle teppene har de brukt restestoffer med mye skjøter.

Her et mindre veggteppe, også med pappmaler.Nydelige fargetoner, med lin som ramme.


.De hadde med varer også.Jeg blir jo helt gal, når jeg finner stoffbiter som er satt sammen i en pakke.Her en pakke med 19 stoffer. 30x50 cm .helt nydelige.Dette må bli et sengeteppe i denne boka jeg også kjøpte.
Måtte ha noen pappmaler også ,i tilfelle jeg får lyst til å sy håndsøm i sommer. Ja ja,rart hvor mye man trenge du.
Å så trenge jeg denne linjalen.For denne har jeg ikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar